Drodzy Klienci Car-Master Jaguar Land Rover,
W związku ze znoszeniem ograniczeń wprowadzonych przez polski rząd, zdecydowaliśmy się na rozszerzenie godzin otwarcia zarówno salonu jak i serwisu Car-Master. Zachowujemy przy tym maksymalne środki bezpieczeństwa, by jak najbardziej ułatwić naszym Klientom korzystanie z przestrzeni salonu.
W trosce o bezpieczeństwo klientów odwiedzających salon Car-Master wdrożyliśmy szereg działań prewencyjnych. W salonach dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym, a samochody demonstracyjne oraz ekspozycyjne są cyklicznie poddawane dezynfekcji. Nie praktykujemy również witania się z Gośćmi poprzez podawanie dłoni. Na bieżąco monitorujemy sytuację, a na wszelkie niepokojące sygnały reagujemy natychmiast.
Nasi Pracownicy są do Państwa dyspozycji w godzinach:
Salon:
pon-pt: 9:00-19:00
sob. 9:00-15:00
Serwis i Części:
pon-pt: 8:00- 19:00
sob.8:00-14:00
pod nr telefonu: 12 379 99 99
pod adresem mailowym: salon@car-master.com.pl
Nadal możliwe jest skorzystanie z usług w formule Contactless, gdzie wszelkie czynności związane z wyborem, zakupem oraz odbiorem auta możemy teraz załatwić bez wizyty w salonie.
ZAMÓWIENIE SAMOCHODU W KILKU PROSTYCH KROKACH BEZ WYCHODZENIA Z DOMU
1. Zdalne ofertowanie samochodu:
– możliwość zdalnej prezentacji za pomocą video chat`u samochodów dostępnych od ręki” wraz z przesłaniem pełnej specyfikacji,
– konfiguracja samochodu online z asystą handlowca, który odpowie na wszelkie pytania,
2. Zdalne przygotowanie najlepszych rozwiązań finansowych oraz ubezpieczeniowych i zdalne podpisanie umowy.
3. Wydanie samochodu w usłudze „Door to Door” (ze zdalnym przekazaniem protokołów).
USŁUGA SERWISOWA:
– dostępna usługa ‘’door to door” lub odebranie auta na zewnątrz salonu i użyczenie zdezynfekowanego auta zastępczego
– każdy samochód wjeżdżający na serwis i opuszczający go jest dezynfekowany i ozonowany.
W tych trudnych czasach zadbajmy przede wszystkim o swoje bezpieczeństwo.
Życzę dużo zdrowia i pozytywnej energii.
Prezes Car-Master,
Tomasz Nowak